суббота, 20 февраля 2016 г.

მეორე მოდულის რეფლექსია

ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ან განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით.პირველ რიგში,სასწავლო მიზნების დასახვაში,დავეყრდნობი სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებს,რომლთა მიღწევაც მსურს.დროში გაწერილი შეფასების გეგმა და ფორმა,ასევე შეფასების რუბრიკა.საშუალებას მომცემს ადვილად და ეფექტურად შევაფასო მოსწავლის წინარე ცოდნა და საჭიროებები.
   მეორეს მხრივ მოსწავლეების ჩართულობა შეფასების მიზნების შემუშავებასა და პროექტის მართვაში.გამოავლენს მოსწავლეთა ცოდნას. განუვითარებს მათ როგორც სააზროვნო უნარ-ჩვევებს, ასევე ურთიერთ თანამშრომლობის უნარს. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий